کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک

ورق رنگی

قیمت ورق رنگی ورق پایه آن ،  ورق های گالوانیزه می باشد. در واقع جنس ورق پایه آن و به اصطلاح مغزی آن ، از نوع ورق گالوانیزه است که باتوجه به کاربرد آن، رنگ های مختلفی برای آن تولید می شود. رنگ های  ورق های رنگی به علت آنکه در کوره و تحت گرما به آن ها اضافه می شود ، در بطن ورق نفوذ کرده و جزوی از آن می شود.ضخامت پوشش رنگی که به  ورق رنگی گالوانیزه اضافه می شود  35 میکرون است که تحت عنوان پوشش روی، جذب ورق می گردد. پوشش روی در ورق پایه گالوانیزه و رنگ های اضافه شده به آنها در ورق رنگی مانع خوردگی هستند و انعطاف پذیری و شکل دهی ورق ها را افزایش می دهند. ورق های رنگی نیز کاربردهای متعددی دارند. در صنعت ساختمان در سقفها مانند سقف کاذب و سقف انبارها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت تجهیزات ساختمانی در تولید یخچال ، فریزر، گاز ، کابینت آشپزخانه و کامپیوترها استفاده می شود. همچنین از ورق های رنگی نیز در مصارف صنعتی نظیر ساخت کانتینر و سردخانه ها نیز فراروان استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه رنگی , وزن ورق گالوانیزه رنگی , قیمت ورق رنگی اصفهان , قیمت ورق و برندهای ورق گالوانیزه رنگی اصفهان بر روی لینک قیمت ورق رنگی مراجعه کنید.

قیمت ورق رنگی

 قیمت ورق گالوانیزه رنگی

از مهم ترین عوامب تاثیر گذار بر روی قیمت ورق رنگی می توان به میزان ضخامت ورق گالوانیزه، قیمت دلار، کیفیت نوع ورق و کارخانه تولید کننده ورق رنگی اشاره کرد.

 

ورق های رنگی

 

با توجه به حجم استفاده از ورق های رنگی ، علاوه بر کارخانجات تولیدی ورق رنگی ، قسمتی از بازار نیز به وسیله ورق رنگی خارجی که تولیدی ورق رنگی کارخانه فولاد چین می باشد تامین می شود از دیگر برندهای تولید کننده ورق رنگی میتوان به 

 

ورق رنگی صنایع هفت الماس و ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان ، ورق رنگی اکسین خوزستان اشاره کرد.

 

محصولات ورق رنگی سپاهان فولاد

 

 ورق گالوانیزه رنگی موجود در فروشگاه سپاهان فولاد شامل انواع ورق های رنگی در رنگ های متنوع قرمز، آبی، سفید، قهوه ای ، نارنجی و.... می باشد.

 

در این بخش از سایت می توانید ضمن بررسی  قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه با قیمت انواع ورق گالوانیزه رنگی و همچنین بررسی وزن ورق گالوانیزه رنگی اقدام به خرید ورق گالوانیزه مورد نظر خود نمایید. جهت اطلاع از قیمت ورق های رنگی گالوانیزه و دریافت لیست قیمت ورق گالوانیزه رنگی با شماره 02186127396 حاصل فرمایید.

 

خرید ورق رنگی

از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید ورق رنگی باید به آن توجه داشته باشید شرکت تولید کننده ورق رنگی، کیفیت ورق رنگی، با توجه به مصرف شما چه رنگی مورد نیاز کار شما می باشد. برای دریافت مشاوره خرید ورق ورق رنگی می توانید از طریق شماره ها درج شده در سایت با مشاوران سپاهان فولاد تماس بگیرید.

 

فروش ورق رنگی

 

مرکز فروش ورق سپاهان فولاد بر آن شده است با راه اندازی سایت فروش ورق رنگی، امکان مشاهده و بررسی قیمت های انواع ورق رنگی و سایر ورق های رنگی را  میسر نماید تا کاربران بتوانند با بررسی انواع ورق رنگی بهترین ورق مورد نظر خود را با ابعاد مورد نظر خریداری نماید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.